Piątek, 14.02.2025r.
W dniu 12.02.2025 r. Wojewoda Podkarpacki zamieścił na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Podkarpackiego Obwieszczenie informujące o dokonaniu przez Inwestora korekty własnego wniosku, złożonego 01 grudnia 2023 r., w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa drogi ekspresowej S19
od węzeł Dukla (bez węzła) – Barwinek (granica państwa) długości około 18,2 km na odcinku
od km 78+289 do km 96+467” w ramach zadania pn.: „Zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S19 od węzeł Dukla (bez węzła) – Barwinek (granica państwa) długości około
18,2 km na odcinku od km 78+289 do km 96+467”, w prowadzonym postępowaniu administracyjnym znak: I-VII.7820.1.7.2025 (N-VIII.7820.1.33.2023).
Korekta wniosku dotyczy zmiany zakresu przedmiotowej inwestycji, tj. zmiany przebiegu
linii rozgraniczających teren inwestycji oraz zmiany granic terenu niezbędnego.
Z aktami sprawy strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,
w dniach pracy urzędu, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny przyjęcia, pod numerem telefonu 17 867 15 85.